وبلاگ جواهرات

النگو طلا و جواهر جدید و زیبا

النگو طلا و جواهر جدید و زیبا

النگو طلا و دستبندهای طرح النگو یکی از محبوب ترین مدل های دستبند در بین خانم ها هستند که با هر لباسی قابل استفاده بوده و استایل شما را به روز می کنند. بسیاری از افراد تفاوت بین دستبند های معمولی و طرح النگو را نمی دانند و اغلب به آن ها النگو می گویند؛ در صورتی که تفاوت قابل توجه ای بین این دو سبک وجود دارد. تفاوت بارز بین النگو و دستبندهای طرح النگو این است که النگو ها به صورت یکپارچه ساخته می شوند و در دست ثابت باقی می مانند؛ بنابراین بیرون آوردن آن ها خیلی راحت نیست. ولی دستبند هایی از این نوع دارای یک قسمت باز هستند که به راحتی می توان آن را پوشید یا از دست خارج کرد. این زیورآلات زیبا در سبک ها و طرح های مختلفی ساخته می شوند که در مطلب پیش رو شما را با محبوب ترین مدل های آن آشنا می کنیم.

مدل النگو طلا

النگوی طلا یکی از انواع مدل های جواهرات است که برای تزئین دست ها استفاده می شود و جلوه ی خاصی به دست های شما می بخشند. استفاده از این نوع جواهر محدودیت سنی ندارد و نگهداری از آن ها بسیار راحت است. این مدل النگو طلا از محبوب ترین جواهرات زنانه در هر رده ی سنی محسوب می شود و از کودکان خردسال گرفته تا اشخاص مسن به این نوع زیور آلات خاص علاقمند هستند. النگو های ثابت، النگوی دستبندی قفل دار، النگوی دستبندی فنری و دستبند جواهر از انواع مدل النگو طلا است که بسته به سلایق مختلف طرفداران خاص خود را دارد. علاوه بر خانم ها آقایان نیز از مدل النگوی طلا دستبندی برای تزئین دست های خود استفاده می کنند.

مدل النگو طلا

قیمت النگو طلا

به طور کلی النگوها و دستبند های النگویی که بافت زنجیری ندارند، به وسیله ی قالب های یکنواخت ساخته می شوند به همین خاطر نسبت به دیگر انواع جواهرات کارمزد ساخت کمتری دارند در نتیجه قیمت النگو طلا نسبت به دیگر جواهرات کمتر است. با این حال بسته به ظرافت و پیچیدگی طرح های کارشده، وزن طلای بکار رفته و همچنین سنگ های قیمتی بکار رفته قیمت النگوی طلا می تواند متفاوت باشد. النگوی طلا جدید که امروزه اکثر خانم های جوان طرفدار آن هستند النگو های با طرح های ساده و آیینه ای می باشد. دستبند تنیسی جواهر نیز محبوبت ویژه ای در بین خانم های جوان و همچنین آقایان دارد و تماما سنگ سواروسکی کار شده است.

النگو طلا جدید

مدل النگو طلا جدید در طرح ها و گل های متنوع با در نظر گرفتن تمام سلایق توسط مجموعه ی جواهری سُروری ساخته و پرداخته می شود. شما می توانید النگو طلا جدید با طرح های خاص و زیبایی که در گالری های جواهری سُروری در 4 شعبه فعال در استان تهران و همچنین ویترین متنوع ای که وب سایت این مجموعه ارائه می دهد، خریداری کنید. علاوه بر این می توانید طرح خاص مدنظر تک پوش طلا جدید خود را بصورت سفارشی از این مجموعه خریداری کنید. النگو طلا جدید در سه رنگ مختلف طلایی، نقره ای (سفید) و رز گلد ساخته می شود. النگو ها را بسته به سلیقه به صورت تکی و یا چند تایی می توانید از آن استفاده کنید.

دستبند النگویی طلا

اگر دستبند النگویی طلا که خریداری می کنید برای دستتان گشاد باشد ممکن است حین استفاده ضربه بخورد، هر چند که جلوه ی زیبایی هم ندارد. با این حال انداختن النگو ثابت خصوصا اگر یک النگو پهن تک پوش طلا نیز باشد کمی سخت است و نمی توان به راحتی و هر زمان که دلتان بخواهد از دستتان خارج کنید. دستبند النگویی طلا بهترین گزینه انواع النگوها برای خانم ها و آقایانی است که استفاده ی دائمی از جواهرات خود را دوست ندارند و یا ترجیح می دهند در موقعیت های مختلف جواهرات خاصی استفاده کنند. طراحی این نوع النگو ها به صورتی است که به راحتی می توانید آن را از دست خارج کنید. دستبند النگویی کارتیه طلا از پرطرفدار ترین النگوهای دستبندی است.

دستبند النگویی طلا

النگو طلا دخترانه

امروزه اکثر خانم های جوان به دنبال النگوهای دستبندی با طرح های ساده و ظریف هستند. این مدل النگو طلا دخترانه ظرافت خاصی به دست ها می دهد. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد فرم دستبندی النگوها این برتری را در بین دیگر النگوها دارد که می توان به راحتی آن را پوشید. دستبند النگویی هم به صورت قفل دار و هم فنری طراحی شده است.
اگر دست های لاغر و ظریفی دارید مدل های فنری به شما پیشنهاد می شود. همچنین اگر دست های پری دارید مدل های قفل دار برای شما مناسب تر و راحت تر هستند. النگوی طرح های کارتیر و النگو های طرح گره از محبوب ترین مدل النگو طلا جدید دخترانه است.

با ما همراه باشید تا با انواع دستبندهای زیبا آشنا شوید.

دستبند طرح گره طلا (GOLD KNOT CUFF BRACELET)

لیست خود را با یکی از مورد علاقه ترین دستبندهای طرح النگو شروع می کنیم، دستبند طرح گره طلایی. زیورآلات گره دار مورد پسند و ستایش همه خانم ها بوده و طی سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. استفاده از این سبک دستبند بسیار راحت است و دست را اذیت نمی کند. رنگ طلایی و پرداخت صیقلی، ظاهر آن را چشم نواز و جذاب تر می کند. البته این مدل دستبند در رنگ نقره ای (سفید) هم موجود است.

دستبند طرح گره طلا

دستبند ROSE GOLD

GOLD جواهری ساده، جاودانه و یکی از محبوب ترین دستبندهای طرح النگو است که به دلیل ظرافت و سادگی، می توان چند عدد از آن را کنار یکدیگر استفاده کرد. رنگ زیبای رزگلد هم رنگ پوست شما را برجسته می کند و هم  مورد علاقه بسیاری از خانم ها است. تناژ صورتی و جذاب آن جایگزین مناسبی برای طلای زرد و سفید به حساب می آید.

دستبند رز گلد

دستبند النگویی  نقره ای و طلایی (SILVER GOLD CUFF BRACELET)

استفاده از دو رنگ نقره ای و طلایی در ساخت جواهرات زنانه مرسوم است و مورد پسند بسیاری از خانم ها قرار می گیرد. دستبندهای طرح النگو نقره ای و طلایی نیز با طراحی خیره کننده و ساده، این دو رنگ را به زیبایی در کنار یکدیگر به نمایش می گذارد. استفاده از یک دستبند دو رنگ به شما این امکان را می دهد که از سایر جواهرات نقره ای و طلایی به طور همزمان استفاده کنید.

دستبند النگویی  نقره ای و طلایی

 دستبند طرح النگو سیمی پهن (WIDE GOLD WIRE CUFF BRACELET)

شماره چهار در لیست ما یک دستبند پهن است که از سیم های طلایی تشکیل شده است و معمولاً مورد توجه افرادی با سلایق خاص قرار می گیرد. خانم هایی که به دنبال ظاهری تمیز و در عین حال جذاب هستند، جواهرات یک تکه ای را ترجیح می دهند که برای کامل کردن استایل و لباس آن ها کافی باشد. یک دستبند طرح النگو سیمی پهن استایل شما را کامل می کند و نیازی به اضافه کردن جواهرات دیگر نخواهید داشت. این دستبند زیبا را می توان به راحتی پوشید و در آورد.

دستبند طرح النگو سیمی پهن

دستبند النگویی نقره ای زنبور عسل (STERLING SILVER BEE CUFF BRACELET)

یکی دیگر از دستبندهای طرح النگو شیک و مجلل، دستبند زنبور عسل است که هر لباسی را زیباتر می کند. قسمت باز این دستبند را روی دست قرار دهید تا طرح زنبور عسل و لانه زنبوری که با سنگ های مکعبی درخشان زیرکونیوم تزئین شده است، به خوبی دیده شود.

در میان سایر حشرات، زنبور عسل نمادی معنادار در جواهرات زنانه است که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می شود. استفاده از جواهرات تزئین شده با زنبور عسل برای ادای احترام به این اعضای کوچک، سختکوش و حیاتی در اکوسیستم است. این دستبند می تواند هدیه ای بادوام برای خود یا کسی که دوستش دارید، باشد.

دستبند النگویی نقره ای زنبور عسل

دستبند GOLD BRACELET

دستبند طرح النگو طلایی جذاب، با طراحی هنری و مدرن خود یک جواهر بی نظیر برای هر خانمی است که از ترکیب هنر و شکل های متقارن در کنار یکدیگر لذت می برد.

اندازه بزرگ این دستبند به تنهایی برای تکمیل استایل شما کفایت می کند و به استفاده از زیورآلات دیگر در مچ دست نیازی ندارید.

دستبند طلا

دستبند النگویی دو رنگ مهره دار (BEADED TWO-TONE CUFF BRACELET)

اگر به دنبال یک دستبند با طراحی منحصر به فرد و چشم نواز می گردید، دستبندهای طرح النگو مهره دار بهترین گزینه است. این دستبند النگویی خیره کننده، از یک کلاف نقره ای و مهره های طلایی ساخته شده است که با طراحی دو رنگ و مد روز خود ترکیب بسیار زیبایی ایجاد کرده است. دستبند دو رنگ مهره دار به زیبایی دو تناژ زیبا نقره ای و طلایی را با هم ترکیب می کند. طراحی ویژه، ظریف و ساده آن برای استفاده در مهمانی های رسمی و دوستانه مناسب است.

دستبند النگویی دو رنگ مهره دار

دستبند النگویی با اعداد رومی (ROMAN NUMERAL CUFF BRACELET)

این دستبند النگویی  رزگلد، ساخته شده از استیل ضد آب و تزئین شده با زیرکونیا های مکعبی شفاف و اعداد رومی از 1 تا 12 است، که یک انتخاب جذاب و پیچیده برای هر خانم شیک پوشی محسوب می شود. اعداد رومی به دلیل داشتن معنای نمادین برای خانم ها در سراسر دنیا دوست داشتنی هستند. این اعداد که از آن ها بر روی جواهرات مختلف استفاده می شوند، نماد اهمیت زمان هستند. ما نباید زمانی را که به ما داده می شود بدیهی بدانیم، بلکه باید از هر لحظه آن نهایت لذت را ببریم.

ستبند النگویی با اعداد رومی

 دستبند النگویی طرح بامبو (GOLD BAMBOO CUFF BRACELET)

جواهرات با مضمون طبیعت، از جمله دستبندهای طرح النگو بامبو طلایی، در حال حاضر بین اینفلوئنسر های مد و زنان شیک پوش، محبوبیت زیادی دارند. این دستبند زیبا به تنهایی شگفت ‌انگیز به نظر می ‌رسند، اما وقتی دو عدد از آن را کنار هم استفاده کنید، بسیار استثنایی می ‌شود. یک دستبند النگویی با طرح بامبو، مینیمال و ساده به نظر می رسد، در عین حال جواهری است که شما را شیک و باوقار نشان می دهد.

دستبند النگویی طرح بامبو

 دستبند النگویی طرح گره نقره ای و طلایی (GOLD SILVER KNOT CUFF BRACELET)

این دستبند زیبا از یک گره فلزی با رنگ نقره ای و طلایی ساخته شده است که طراحی محبوب گره را به روشی شیک و دو رنگ به نمایش می گذارد. دستبند گره ای نقره ای و طلایی خود به تنهایی یک جواهر پیشرفته به نظر می رسد که می تواند لباس غیر رسمی شما را ارتقا داده و بدون زحمت به یک لباس رسمی تر تبدیل نماید.

دستبند النگویی طرح گره نقره ای و طلایی

دستبند GOLD GODDESS

دستبندهای طرح النگو GOLD GODDESS، یک اکسسوری مناسب برای خانم هایی هستند که می خواهد قدرت، اشتیاق و انرژی زنانه خود را به نمایش بگذارند. این جواهر مچ دست شما در عین سادگی زیبا و  هیجان انگیز می کند. طراحی مینیمال و مدرن آن با رنگ طلایی و قوس زیبا، به خوبی بر روی مچ دست جا خوش کرده و جذب آن می شود. اگر به دنبال جواهرات قدرتمندی هستید که می توانند احساس خوبی ایجاد کنند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهند، باید گفت این دستبند دقیقه برای شما ساخته شده است.

دستبند الهه

دستبند طرح النگو پهن هندسی (WIDE SILVER GEOMETRIC CUFF BRACELET)

اشکال هندسی، گرد و یا لبه دار، حال و هوای مدرن و در عین حال جاودانه ای به جواهرات می بخشند. شما می توانید در مجالس رسمی و غیر رسمی از جواهرات با طراحی های زیبای هندسی استفاده کنید. دستبند WIDE SILVER GEOMETRIC از اشکال بیضی شکل ساخته شده است که اندازه آن ها با یکدیگر فرق می کند و یک سطح راه راه ایجاد کرده اند. با وجود اینکه این قطعه کاملاً پهن است، اما وزن کمی داشته و استفاده از آن بسیار راحت است.

دستبند طرح النگو پهن هندسی

 دستبند سنجاقک نقره ای (SILVER DRAGONFLY CUFF BRACELET)

معمولا از تم طبیعت در دستبندهای طرح النگو به وفور استفاده می شود. سنجاقک ها نماد ظرافت و شادی هستند. این دستبند زیبا و ظریف با کریستال های آبی و شفاف تزئین شده است که درخشش آن ها، هر بیننده ای را به خود خیره می کند. از آن می توان با لباس های رسمی و یا غیر رسمی استفاده کرد.

دستبند سنجاقک نقره ای

 دستبند النگویی طرح پر (STERLING SILVER FEATHER CUFF BRACELET)

این دستبند طرح پر نقره ای که برای سلیقه های خاص طراحی شده است، جواهری جاودانه و ظریف است. انتهای باز دستبند زیر پر پنهان می ماند و آن را بیشتر شبیه یک النگو می کند. طراحی همه کاره و مینیمال آن به شما این اطمینان را می دهد که می توانید از این جواهر در هر مناسبتی، دوستانه یا رسمی، استفاده کنید. دستبند پر هیچ وقت قدیمی نمی شود و می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

دستبند النگویی طرح پر

دستنبد النگویی مار نقره ای (STERLING SILVER SNAKE CUFF BRACELET)

اگر از علاقه مندان جواهرات زیبا و جذاب هستید، این دستبند النگویی مار برای شما گزینه بسیار مناسبی است. مار هیجان انگیز، مرموز و نمادی رایج در طراحی انواع زیورآلات زنانه محسوب می شود. وجود زیرکونیای مکعبی به رنگ های سبز و آبی، زیبایی و جذابیت این کار را چندین برابر کرده و ظاهری لوکس به آن بخشیده است. دستبند مار نقره ای شما را به یک خانم پر رمز و راز و دست نیافتنی تبدیل می کند.

دستنبد النگویی مار نقره ای

 دستبند طرح مسیکا

یک دستبند زیبا به رنگ رزگلد می تواند جلوه خاصی به رنگ پوست شما بدهد. وجود 5 بزرگ برلیان در این دستبند النگویی که به زیبایی با ۶۲ برلیان کوچک تر همنشین شده است به آن جلوه خاصی داده است. برلیان جواهری چشمگیر و زیباست و این برلیان ها به دستبند درخشش اضافه می کنند. سادگی و ظرافت توامان دستبند طرح مسیکا نشان می دهد که انتخابی مناسب و شیک برای هدیه دادن است.

دستبند طرح مسیکا

 دستبند باگت

یک حلقه ظریف و ابتدا و انتهای جواهرنشان. دستبند باگت با این طراحی زیبا به استایل شما شخصیتی استثنایی می دهد. استفاده از این دستبند در مراسم ها و مهمانی ها علاوه بر این که استایلتان را با شکوه نشان می دهد، از تجمل به دور نگه می دارد. درخشش نگین ها، ظرافت برش و رنگ زیبا آن نشان می دهد که دستبندی برای خانم های منحصر به فرد است.

دستبند باگت

در این مقاله سعی کردیم شما را با دستبندهای طرح النگو و ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن ها بیشتر آشنا کنیم. این مدل از دستبندها همه کاره بوده و در اشکال، رنگ، اندازه، مدل، سبک و طرح های مختلفی ساخته می شوند. اگر به دنبال زیورآلات ویژه هستید که هم مانند النگو جلوه ای خاص و محکم داشته باشد و هم به راحتی بتوان آن ها را از دست خارج کرد و پوشید، دستبندهای طرح النگو انتخاب بسیار مناسبی به شمار می آیند.

 

2 دیدگاه در “النگو طلا و جواهر جدید و زیبا

  1. Fatemeh گفت:

    سلام ، بعضی از مدل هارو گشتم داخل محصولاتتون نبود، سفارش می گیرید ؟

    1. محیا شریف نیا گفت:

      سلام همراه عزیز، بله شما انتخاب بفرمایید هر مدلی قابل سفارشه، با افتخار در خدمتیم🙏🏽🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *