وبلاگ جواهرات

جواهرات سواروسکی اصل و زیبا با بهترین قیمت و امکان خرید آنلاین

جواهرات سواروسکی و راز زیبایی آن

جواهرات سواروسکی اصل و زیبا با امکان خرید آنلاین یک امکان ویژه برای علاقه مندان به انواع جواهرات اصل است، اگر ذره ای به جواهرات علاقه داشته باشید، حداقل یک بار برق جواهرات سواروسکی از پشت ویترین فروشگاه ها چشمتان را گرفته استو در مورد قیمت نگین سواروسکی اصل کنجکاو شده اید. اصطلاح سواروسکی یا کریستال های سواروسکی در صنعت جواهر سازی بسیار رایج هستند. اگرچه بسیاری از مردم هنوز در مورد معنی واقعی آن مطمئن نیستند، اما معنای کلمه Swarovski، کریستال های شیشه ای با کیفیت بالا است. در مطلب پیش رو قصد داریم تاریخچه جواهرات سواروسکی را بررسی کنیم. پس خود را برای خواندن یک مطلب هیجان انگیز آماده کنید.

سنگ سواروسکی چیست؟

در پاسخ به سوال سنگ سواروسکی چیست؟ باید بگوییم که سنگ سواروسکی یکی از ترند شده ترین سنگ های زینتی و گرانبها در دنیای مد و جواهرات است. این برند در ساخت انگشتر، گوشواره، دستبند و گردنبند جواهر سنجاق و غیره بسیار حرفه ای و ظریف عمل می نماید و به همین خاطر طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. سنگ های سواروسکی چک به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند توانسته اند در نزد جواهرشناسان و افراد ثروتمند به ارج و قرب بالایی دست یابند.

از مهم ترین شناسه های سنگ سواروسکی می توان به درخشندگی بی نظیر و برش های ظریف و دلربا اشاره کرد. رنگ سنگ و جواهر سواروسکی بسیار شفاف و نادر می باشد که آن را هم رده با الماس ها قرار می دهد. برای اینکه بفهمیم نگین سواروسکی چیست میتوان گفت که شباهت های بسیاری با نگین الماس دارند از جمله در ضریب شکست نور و درخشندگی و برش های زیبا و منحصر به فرد سواروسکی سبب شده است تا تشخیص آن ها با الماس ها کار آسانی نباشد.

قیمت سنگ سواروسکی اصل

قیمت سنگ سواروسکی اصل نسبت به الماس بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. کریستال الماس اصل زیبا ترین و محبوب ترین نوع سنگ های قیمتی برای ساخت جواهرات است و به خاطر کمیاب بودن این نوع سنگ قیمتی، گران ترین سنگ قیمتی در دنیا محسوب می شود. به همین دلیل عموم مردم توان خرید جواهرات مزین شده با الماس مثل انواع جواهرات شومه را ندارند. برند جواهرات سواروسکی با هدف ایجاد یک الماس مقرون به صرفه برای مصرف عموم مردم، کریستال های شبیه به الماس را با کیفیت بالایی تولید و عرضه می کند. قیمت سنگ سواروسکی در مقایسه با کریستال الماس اصل بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است. با این حال کریستال های سواروسکی بخاطر کیفیت بالایی که دارند به نسبت نمونه های دیگر موجود در بازار از قیمت و ارزش بیشتری برخوردار اند.

قیمت سنگ سواروسکی

سنگ سواروسکی اصل

کریستال سواروسکی اصل، کریستال های شیشه ای سربی دست ساز هستند که در حال حاضر استانداردی برای ساخت سایر کریستال های شیشه ای محسوب می شوند. برخی از ویژگی های ظاهری این نوع سنگ ها ما را در تشخیص سنگ سواروسکی اصل کمک می کند. کریستال های سواروسکی بافت یکدستی دارند و هرگز حبابی در داخل آنها مشاهده نمی شود. دیگر مشخصه برند سواروسکی اتصالات وجهی تمام کریستال هاست که دقیقاً در نقاط یکسانی به هم می رسند و همچنین هر کدام دارای ارتفاع، عرض و شیب یکسان می باشند. یکی از دلایل بالا بودن قیمت سنگ سواروسکی اصل همین مساله می باشد. درخشندگی بی نظیر سنگ سواروسکی اصل به دلیل ترکیبات شیشه ای خاص دیگر مشخصه اصل بودن سنگ های سواروسکی است که جلای منحصر به فردی به حلقه برلیان تان می بخشد.

خرید جواهرات سواروسکی حضوری و آنلاین

پیشنهاد می شود خرید جواهرات سواروسکی تان را از برند های معتبر تولید و فروش جواهر انجام دهید. جواهری سُروری با بیش از 30 سال تجربه در طراحی، ساخت و مرمت جواهرات از جنس طلا و مزین شده با سنگ های قیمتی یاقوت، زمرد، برلیان و همچنین زیرکونیوم و سنگ سواروسکی ارائه کننده ی با کیفیت ترین دستبند تنیسی جواهر سواروسکی و انواع انگشتر سواروسکی اصل به مشتریان، بدون هیچگونه نارضایتی از سمت مشتریان خود بوده است. مجموعه ی جواهرات برند سُروری با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت مشتریان خود است. در صورت وجود هرگونه سوال در مورد خرید طلا و یا ثبت سفارش و حتی اطلاع از قیمت دستبند سواروسکی اصل، می توانید علاوه بر جستجو در سایت این مجموعه با شماره موبایل 09374241041 تماس حاصل فرمایید.

انگشتر سواروسکی اصل

انگشتر سواروسکی شیک و خاص

از آنجا که تقاضای مردم برای تهیه ی جواهرات کار شده با سنگ سواروسکی بالا رفته شرکت های زیادی اقدام به تولید انبوه سنگ سوارسکی تقلبی کرده اند. در نتیجه برای تشخیص یک انگشتر سواروسکی اصل باید از تجربیات و نظرات متخصصین این زمینه استفاده کرد. متخصصین همچنین می توانند با بررسی یک نمونه گردنبند سواروسکی، ارزش و قیمت گردنبند سواروسکی اصل را بسته به تعداد و ویژگی های منحصر به فرد سنگ های بکار رفته مانند سایر انواع جواهرات بولگاری برآورد نمایند. شما می توانید به صورت حضوری در 4 شعبه فعال جواهری سُروری در تهران و یا به صورت غیرحضوری از طریق وب سایت، نمونه های موجود انگشتر سواروسکی اصل را مشاهده کنید و یا مدل مورد علاقه خود را به طراحان این مجموعه سفارش دهید.

دستبند سواروسکی اصل

بخاطر درصد بالای سرب بکار رفته در تولید کریستال های سواروسکی، دستبند سواروسکی اصل جلوه و درخشش خاصی نسبت به نمونه های مشابه خود دارد. درخشش سنگ های سواروسکی بر روی جواهرات درخششی مشابه الماس اصل روی جواهرات شوپارد را دارد در حالی که سنگ سوارسکی از نظر قیمت بسیار ارزان تر از الماس اصل است. البته همه ی انواع سنگ سواروسکی در یک رده از نظر قیمت قرار ندارند. برخی از این سنگ ها منحصرا برای مجموعه خاصی به تعداد محدود تولید شده اند که در نتیجه قیمت بیشتری به نسبت مدل های دیگر خواهند داشت. شما می توانید قیمت گوشواره سواروسکی اصل و دستبند سواروسکی اصل را با ذکر تعداد و وزن کریستال های سواروسکی بکار رفته، در سایت جواهرات برند سُروری مشاهده نمایید.

سواروسکی کیست؟

دانیل سواروسکی در سال 1862 در شمال بوهمیا (جمهوری چک فعلی) به دنیا آمد. پدر سواروسکی یک برش کار شیشه بود و صاحب یک کارخانه شیشه کوچک که سواروسکی از کودکی آنجا شاگردی می کرد و به این کار بسیار علاقه داشت. در سال 1892، بعد از بازدید از نمایشگاه بین المللی در وین، او یک دستگاه برش شیشه الکتریکی را اختراع و ثبت کرد که از برق آبی برای تولید و برش کریستال های شیشه ای استفاده می کرد. این دستگاه اجازه می داد تا کریستال ها با دقت بیشتری نسبت به دست برش داده شوند و از آن زمان به بعد تاریخچه جواهرات سواروسکی شروع شد. او همیشه آرزو داشت کریستال های شبیه به الماس بسازد که برای تمام مردم قابل دسترس باشد. به طور خلاصه، هدف او ایجاد یک الماس مقرون به صرفه برای عموم مردم بود.

سواروسکی کیست

بررسی تاریخچه جواهرات سواروسکی 

سواروسکی در سال 1895 کسب و کار خانوادگی خود را راه اندازی کرد. او یک کارخانه قدیمی را در دهکده کوچک واتنز اجاره کرد تا از اختراع خود استفاده کند. کوه های اطراف، برای کسب و کار جدید او که به سرعت در حال پیشرفت بود، منبع فراوانی از نیروی برق آبی را فراهم می کردند. او در واقع این شرکت را با کمک برادر همسرش، فرانتس ویس، و سرمایه دار، آرماند کوسمان، تأسیس کرد. کیفیت برتر سنگ های آن ها به سرعت در پاریس، آمریکا و امپراتوری روسیه شهرت پیدا کرد.

تاریخچه جواهرات و سنگ سواروسکی مملو از فراز و نشیب های بسیار است. این شرکت در طول سال ها حتی با وقوع جنگ جهانی اول باز هم رشد کرد. با اینکه بسیاری از کارگران برای خدمت سربازی نام نویسی کردند، سواروسکی سعی کرد تجهیزات نظامی جدید تولید کند. او برای نیروهای مسلح دوربین دو چشمی تولید کرد. دوربین های دو چشمی و تلسکوپ سواروسکی به دلیل کیفیت بالا و قابلیت اپتیکی دقیق، در رده بهترین های دنیا قرار داشتند. حالا که در مورد تاریخچه جواهرات سواروسکی می خوانید، شاید برایتان جالب باشد عکس اولین فروشگاه این برند را ببینید :

تاریخچه جواهرات سواروسکی

کریستال های سواروسکی از چه ساخته شده اند؟

کریستال سواروسکی برندی از کریستال های شیشه ای سربی، ساخته دست بشر هستند که در حال حاضر استانداردی برای ساخت سایر کریستال های شیشه ای محسوب می شوند. در ابتدا این سنگ های زیبا با آهک و سیلیس ساخته می شدند. اما دانیل سواروسکی سرب را به این مخلوط اضافه کرد و در نتیجه موفق به ساخت کریستال هایی با درخشش بیشتر شد. او هیچ وقت در نوشته هایی که مربوط به تاریخچه جواهرات سواروسکی می شدند، روند تولید خود را فاش نکرد، اما مشخص است که کریستال های بی نظیر این شرکت از ماسه کوارتز و مواد معدنی طبیعی ساخته شده است. نسبت دقیق این مواد به عنوان یک راز در این کسب و کار خانوادگی باقی مانده و ثبت شده است. ولی در مقایسه با سایر جواهرات ترند محصول نهایی که یک کریستال شیشه ای ساخته دست بشر است از 32 درصد سرب تشکیل شده است که با نام سنگ سواروسکی انرا میشناسیم نمونه ی بسیار قابل تحسینی است. این درصد سرب باعث افزایش ضریب شکست کریستال شده و آن را بسیار شبیه به الماس طبیعی می کند.

کریستال های سواروسکی به دلیل مواد ظریف و فرآیند ساخت پیچیده از شیشه معمولی گران تر بوده ولی از زیرکونیای مکعبی بسیار ارزان تر هستند. قیمت جواهرات سواروسکی تا حدی بر اساس جواهرات محبوبی که برای درخشش بیشتر از آن استفاده کرده اند، تعیین می شود. به عنوان مثال، در دهه 1990، هیاهوی زیادی در مورد کریستال های سواروسکی به وجود آمد و تقاضای زیاد، قیمت این اقلام را افزایش داد. همچنین ارزش یک قطعه کریستال این برند به تاریخچه جواهرات سواروسکی، در دسترس بودن یا نادر بودن آن بستگی دارد.

 

کریستال های سواروسکی

عوامل موثر بر قیمت سواروسکی اصل

با توجه به موارد گفته شده تخمین ارزش این جواهرات چندان راحت نیست، ولی به طور کلی در تعیین قیمت نهایی 6 عامل زیر بسیار موثر هستند.

مجموعه نسخه های محدود

تعدادی از کریستال های سواروسکی برای ساخت محصولات انحصاری و خاص تولید شد و بعد از رسیدن به تعداد تعیین شده، تولید آن متوقف شد. جواهراتی که در ساخت آن ها از این مجموعه های محدود استفاده شده است ارزش بیشتری دارند. مانند مجسمه های ساخته شده در دهه 1970 و یا قطعات تزئینی ساخته شده در 1980.

لوگوی سواروسکی

آرم Swarovski اساساً مشخصه ای است که تعیین می کند قطعه مربوطه به طور واقعی ساخت شرکت Swarovski است یا خیر. در واقع یک راه خوب برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن سنگ سواروسکی بررسی آرم آن است. در حال حاضر آرم نمادین این شرکت قو است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که از سال 1899 تا 1988، سواروسکی از لوگوی Edelweiss استفاده می کرد.

لوگوی سواروسکی

ظاهر و وضعیت کریستال ها

از آنجایی که قطعات سواروسکی از شیشه های بسیار بادوام ساخته شده اند معمولا اثری از کهنگی در آن ها دیده نمی شود و به ندرت کیفیت خود را از دست می دهند. با این حال، چسبی که روی قطعات قدیمی تر استفاده می شود، گاهی اوقات ممکن است دچار تغییر رنگ شود. همچنین یک قطعه سواروسکی در صورتی که شکسته یا خرد شود ارزش آن کاهش پیدا می کند.

بسته بندی

جعبه های سواروسکی برای نسخه های سالانه، مجموعه های محدود و نمونه های شماره دار اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا هر کدام از مجموعه ها بسته بندی خاص خود دارد که قابل تعویض نیست و نشان دهنده تاریخچه جواهرات سواروسکی است. بسته ها یا جعبه هایی که اقلام ساخته شده توسط این شرکت در آن ها قرار می گیرند، فقط با آن مجسمه خاص مطابقت دارد و از آن قطعه کاملاً محافظت می کند، بنابراین داشتن جعبه اصلی ارزش یک قطعه کریستال سواروسکی را افزایش می دهد.

گواهینامه ها

گواهی اصالت هر یک از اقلام در تعیین ارزش کالای سواروسکی مهم است، به ویژه برای نسخه های سالانه، محدود و شماره دار. شماره روی نسخه گواهی باید با شماره روی کریستال مطابقت داشته باشد و نمی توان آن را با گواهی اصالت دیگری تعویض کرد.

مجموعه های کامل

داشتن یک مجموعه کامل به ارزش مجموعه سواروسکی شما می افزاید. سواروسکی سریال ها و نسخه های سالانه زیادی مانند مجموعه زودیاک چینی و مجموعه مجسمه های دیزنی تولید کرده است که حضور آن ها در کنار هم مجموعه را کامل کرده و ارزش آن را بیشتر می کند.

چگونگی تشخیص اصل بودن کریستال های سواروسکی

همان طور که گفته شد با توجه به تاریخچه جواهرات سواروسکی، آن ها باکیفیت ترین کریستال های تراش خورده توسط دستگاه و ساخته دست بشر محسوب می شوند، بنابراین تشخیص اصل بودن آن ها مانند سایر جواهرات لوکس اهمیت بسیاری دارد. متأسفانه، امروزه به دلیل تقاضای زیاد، شرکت های بسیاری کریستال های تقلبی مشابه سواروسکی تولید کرده اند، غافل از اینکه این شرکت محصولات خود را با ترکیبی خاص ایجاد می کند. درخشندگی باورنکردنی و پالت رنگی ایجاد شده توسط کریستال های سواروسکی به هیچ عنوان قابل تقلید نیست اما، با وجود محصولات مختلف، اصل بودن آن ها را چگونه می توان تشخیص داد.

اصل بودن کریستال های سواروسکی

نکاتی برای کمک در تشخیص واقعی بودن این کریستال ها

خوشبختانه، نکاتی برای کمک در تشخیص واقعی بودن این کریستال ها وجود دارد که عبارتند از: جواهرات سواروسکی دارای بافت یکدستی هستند. اتصالات وجهی تمام کریستال های سواروسکی دقیقاً در نقاط یکسانی به هم می رسند. از آنجایی که کریستال های سواروسکی به صورت ماشینی برش داده می شوند کاملاً یکنواخت بوده و هر کدام دارای ارتفاع، عرض و شیب یکسان است.نمونه های این جواهرات را در سایت جواهری سُروری میتوانید مشاهده کنید. کریستال های AB Swarovski دارای درخشندگی سطحی یکنواخت هستند. پرداخت AB برخلاف قطعات تقلبی سواروسکی، که اغلب دارای خراش یا چرخش هستند، هیچ علامت چرخشی ایجاد نمی کند. این کریستال ها بدون حباب هستند و اگر حبابی در داخل آن مشاهده کردید، می توانید از تقلبی بودن آن مطمئن شوید.

کریستال سواروسکی به دلیل ترکیبات شیشه ای خاص خود، بدون شک درخشش بیشتری نسبت به سایر رقبا خود دارند. تمام کریستال های تولید شده در این شرکت دارای بسته بندی خاص خود هستند که نشان دهنده تاریخچه جواهرات سواروسکی است. در حال حاضر تولیدات فله ای این شرکت در بسته بندی خاص با هولوگرام نقره ای معتبر مهر و موم شده است، که عبارت «کریستال سواروسکی» روی آن حک شده است. این جواهرات دقت بالایی برش داده می شوند. برش مواد سخت مانند کریستال و جواهرات، به گونه ای که صد وجه یکسان در چندین جهت داشته باشند، کار بسیار پیچیده ای است.

جواهرات سواروسکی

چه چیزی کریستال های سواروسکی را بسیار خاص می کند؟

علاوه بر تاریخچه جواهرات سواروسکی که بسیار قابل تحسین و جالب است، این کریستال ها به 2 دلیل اصلی بسیار خاص هستند: فرمول شیمیایی مخفی و ثبت شده توسط Swarovski، ماشین برش اختراع و ثبت شده توسط Swarovski که با دقت بالا برش را انجام می دهد. ترکیب هر دوی این عناصر موفق شده کریستال های سواروسکی را به شهرت جهانی برساند. این شرکت اقلامی بیش از کریستال تولید می کند و تلسکوپ، دوربین دو چشمی، ابزار ساینده و حتی سیستم های روشنایی جاده ای می سازد. این کمپانی یکی از مبتکرترین و خلاقانه ترین شرکت ها است و از کریستال غول پیکر بالای درخت کریسمس مرکز راکفلر گرفته تا کریستال های ظریف کار شده روی جواهرات خاص و زیبا را می تواند بسازد. به طور کلی، چیزی وجود ندارد که سواروسکی نتواند خلق کند.

4 دیدگاه در “جواهرات سواروسکی اصل و زیبا با بهترین قیمت و امکان خرید آنلاین

  1. مریم شریف نیا گفت:

    بسیار عالی

    1. محیا شریف نیا گفت:

      سلام همراه عزیز، ممنونیم از حسن توجه شما، با افتخار در خدمتتون هستیم🙏🏽🌺

  2. Mahnaz گفت:

    سلام ، محصولات این برند و ندارید ؟

    1. محیا شریف نیا گفت:

      سلام همراه عزیز، در صدد هستیم تا دو هفته ی آینتده این برند و در محصولاتمون داشته باشیم، ممنونیم از توجهتون🙏🏽🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *